Steeds meer mannen zijn zich bewust van een gezonde leefstijl, een goed uiterlijk en daar hoort uiterlijke verzorging natuurlijk ook bij. ’s Ochtends alleen een plens water in je gezicht bij het opstaan is allang niet meer voldoende. Maar een beetje vent gaat natuurlijk niet aan de slag met de verzorgingsproducten van zijn vriendin. Hoog tijd om de mogelijkheden voor de heren eens onder de loep te nemen, want er is voldoende aanbod. Dus ook de man kan verzorgd voor de dag komen.

Mannen hebben eigen verzorgingsproducten nodig
Verzorgingsproducten voor mannen hebben een andere inslag als vergelijkbare producten voor de vrouw. Neem bijvoorbeeld de mannelijke huid, deze is 20 tot 25 procent dikker en elastischer dan de huid van vrouwen. Ook heeft het een hogere PH-waarde en grovere poriën. De veroudering van de mannenhuid begint later dan bij vrouwen, maar verloopt wel sneller en heeft dus ook een andere manier van verzorging nodig.

Daarbij worden producten voor de verzorging van het haar bij mannen vaak gecombineerd met de verzorging van de baard en snor. En uiteraard hebben verzorgingsproducten voor mannen vaak een wat ruiger karakter en uiterlijk. Geen lieflijk roze flesjes of fijngevoelige smeersels, die naar bloemen ruiken. Wat te denken van een stoere face & beard wash met geactiveerde houtskool? Het product zelf is gitzwart, maar het geeft de huid een heerlijk diepe reiniging. Met de ruige geur van vers gekapt hout, maar met een verfrissend en verzorgend effect. Een beetje net als mannen zelf: ruwe bolster, blanke pit. Stoere producten, maar met het verzorgende karakter waar ook de mannenhuid om vraagt.

Geef je merk de aandacht die het verdient
Het hebben van een eigen merk is een verrijking voor je bedrijf en het versterkt jouw positie in de markt. Want je kunt eenvoudig zelf je klanten benaderen en ze jouw eigen verzorgingsproducten aanbieden. Bel ze op, stuur ze een e-mail met een mooie aanbieding of laat ze via een eenvoudige online webshop jouw producten bestellen. Het is een perfecte manier om de relatie met je klanten te onderhouden en tegelijkertijd in omzet te voorzien.

Kwaliteit, vakkennis en passie komen samen in jouw eigen producten en ze zijn tegelijkertijd het perfecte visitekaartje voor je salon. Stel je eens voor dat je met een geweldig stoere lijn voor mannen onder jouw eigen merk op de markt komt. De identiteit en uitstraling van je salon worden sterker en je omzet zal stijgen.

Door het ruime aanbod aan verzorgingsproducten is er altijd voor elk wat wils, ook op het gebied voor mannen. Bij White Label Podium ontwikkelen en produceren we deze prachtige producten zelf. Een cosmeticafabriek, met eigen laboratorium en productiefaciliteit in het groene Rijsbergen, in Nederland; vlak bij de Belgische grens. Met zorg, aandacht en liefde maken we er de mooiste producten.

Haar- en verzorgingsproducten producten als eigen merk
Met White Label Podium kun je bijvoorbeeld al een eigen barberlijn op de markt brengen vanaf 24 stuks. De krachtige formules worden dan voorzien van een prachtig label met jouw eigen merk erop. Wens je liever een high quality label, bijvoorbeeld met een stoere afwerking met zilverfolie of goud, dat kan al vanaf 144 stuks.

Met Private Label kun je nog een stapje verder gaan in het personaliseren van jouw eigen merk, door bijvoorbeeld zelf een verpakking uit te kiezen. Dus heb je liever een bruine fles met een oranje dop? Dat kan! Of wil je graag een bepaald parfum aan jouw product toevoegen? Ook dat kan met Private Label Custom Blend. Je kunt zelfs je eigen formule samen laten stellen, met Private Label Custom Made. Op die manier heb je volledige controle over de samenstelling en de unieke eigenschappen van jouw producten.